26 Aralık 2015 Cumartesi

[ çözüldü ] Raspberry Pi 2 açılmama ve kırmızı ışık sorunu

S.A.

yeni sitemiz üzerinden bu içeriğe ulaşabilirsiniz ! tekKartPc.com


Eveet. Ben daha yeni başlarken hata alarak daha doğrusu RP 2 yi açamayarak giriş yapmış oldum.

İlk çalıştırma da kırmızı ışık sürekli yanıyor hatası.

Eğer başlıktaki sorunuz - videodaki gibi bir sonuç alıyorsanız;

Çok büyük ihtimalle eski bir Micro SD kart kullanıyor olabilirsiniz.

Ben lite versiyon diye 1 gb lik Mini mi micro mu neyse o sd kartı kullanayım demiştim olmadı.

Daha yeni 16 gb lik bir Class 10 olmayan sd kart ile lite sürüm iso denedim ve çalıştı. Bilginize...

Bazı yerlerde, elektrik yeterli olmaması durumuyla karşılaşanlar olmuş, ama benim sorun o değildi...

 https://www.youtube.com/watch?v=UlQK3SVHzDM

1 yorum:

  1. evet problem sd kart ile akalalı boot olmadığından ötürü

    YanıtlaSil