26 Aralık 2015 Cumartesi

Bismillahirrahmanirrahim

Selamün Aleyküm.

İsmim Mustafa. Ankara da yaşıyorum ve yazılımcıyım.

Eğer alabilirsek Poyraz tek kart (veya mini pc artık ne derseniz o) ve Raspberry pi 2 model B için bu bloğu açmış bulunuyorum.

Karşılaştığım durumları biriktirmek, IOT ( nesnelerin interneti - internet of things ) işleri ve yaptığım ilerlemeyi kaydetmek amacıyla giriştim bu işe.

Rasp. Pi 2 ile yenile elektroniğe başlamayı istiyorum.  Debian türevi sürümlerini çok karıştırmışlığım var.

Öncelikli olarak evdeki eski kamera, wifi usb ile beraber hareket sensörü yardımıyla, hareket tespit edildiğinde görüntü ( seçime göre foto veya video ) alıp göndermek istiyorum.
modem den okuyabilirsem, modeme bağlı aktif ( mac adresiyle ) Cihazları ve kullanım kotasını izlemek-kaydetmek istiyorum.

Eğer temin edebilirsem Poyraz tek kart - mini pc ile devam etmek istiyorum. Temin edemezsem ( şuan kurumsal harici satış bulunmuyor imiş ) de RP2 ile devam edeceğim.

Haydi Bismillah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder